Anspert

Strony WWW Anspert
EnglishPolish
EnglishPolish
EnglishPolish

Social Media

Platformy społecznościowe
to ogromna baza klientów

Prowadzenie profilu

Optymalizacja parametrów, analiza zachowań klientów, identyfikacja zainteresowań

Graphic designer

Opracowywanie grafik, na potrzeby publikacji i innych materiałów marketingowych

Publikowanie treści

Umieszczanie publikacji dotyczące prowadzonej działalności

Kampanie marketingowe

Zdobywanie klientów, zwiększanie zasięgów

social media

Profesjonalne prowadzenie działań w social media

Profesjonalne prowadzenie działań w social media

Reklama na portalach społecznościowych oznacza praktykę promowania produktu, usługi lub marki na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn. Reklamodawcy mogą kierować swoją reklamę do określonej grupy odbiorców na podstawie demografii, zainteresowań i zachowań, a także mogą korzystać z różnych formatów reklam, takich jak obrazy, filmy i reklamy karuzelowe. Reklama na portalach społecznościowych może być skutecznym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów i zwiększenia świadomości marki.

Profesjonalne prowadzenie działań społecznościowych

Media społecznościowe są potężną bazą klientów. Publikacje, wpisy, kampanie reklamowe to tylko kilka wymienionych usług jakie oferujemy naszym klientom.

ZAUFAJ PROFESJONALISTOM

Skontaktuj się z nami, doradzimy najlepsze rozwiązania

Dlaczego warto

Znajdź nowych klientów

Pokaż swoją ofertę w social media

Media społecznościowe przestały być tylko miejscem gdzie hobbystycznie coś się publikowało. Teraz jest tam również wielki biznes.

Dotarcie do klientów nie było tak proste. Mając swój profil możesz oferować usługę na platformie społecznościowej. Gdzie aktywność klientów jest całodobowa.

Na platformie jest możliwość określenia, kto jest Twoim potencjalnym klientem. Wykorzystaj budżet marketingowy na konkretne sprecyzowane działania.

social media
social media

Jak to działa?

Prowadzenie profilu na social media

Może się wydawać to dość proste. Jednak ilość elementów, które trzeba uwzględnić przy efektywnym porwadzeniu profilu społecznościowego jest bardzo duża.

Ważne jest uwzglednienie stylu prezentowanych treści, spójność przekazu (copywriting). Wiedza kiedy Twoi klienci są najbardziej aktywni a kiedy najmniej. Sterowanie kampanią by docierała tylko do zainteresowanych. Kontrolowanie budżetu reklamowego. Sprawdzanie algorytmów weryfikacyjnych ofertę.

W ramach naszej usługi znajdziesz to i wiele więcej. Zapraszamy do kontaktu pow więcej szczegółów.

Napisz nam czego potrzebujesz
my znajdziemy na to sposób